سرزمین خاطره ها

دزفول ! برای آنانی که با زلال رودش سیراب شده اند و پرورش یافته اند در هر نقطه از کره خاکی که سکنی گزیده اند سرزمین خاطره هاست

سرزمین خاطره ها

دزفول ! برای آنانی که با زلال رودش سیراب شده اند و پرورش یافته اند در هر نقطه از کره خاکی که سکنی گزیده اند سرزمین خاطره هاست

سرزمین خاطره ها

عمری به جز بیهوده بودن سر نکردیم
تقویم ها گفتند و ما باور نکردیم
در خاک شد صد غنچه در فصل شکفتن
ما نیز جز خاکستری بر سر نکردیم
دل در تب لبیک تاول زد ولی ما
لبیک گفتن را لبی هم تر نکردیم
حتی خیال نای اسماعیل خود را
همسایه با تصویری از خنجر نکردیم
بی دست و پا تر از دل خود کس ندیدیم
زان رو که رقصی با تن بی سر نکردیم

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

پیوندها

دیر گاه نامه

سه شنبه, ۹ دی ۱۳۹۳، ۰۴:۳۰ ب.ظ

در شهر خودم نبودم تا از شهدای کربلای 4 بگویم ، از مظلومیت این شهدا هرچه بگویی کم است ، در شهر خودم نبودم اما در شهر رسول الله مدینه طیبه بودم ، شکر گزار درگاه احدیت بودم که در سالروز شهادت این شهدای مظلوم نایب الزیاره این شهدا خصوصا" برادر شهیدم سید مظلوم  سید مجتبی صائبی نیا بودم ، شکرگزار درگاه احدیت حضرت حق هستم که در سالروز شهادت خاتم پیامبرانش حضرت محمد ابن عبدالله صلی الله علیه و آله و سبط اکبرش حضرت امام حسن مجتبی علیه السلام در کنار مضجع و مزار این امامان مظلوم باشم و در نهایت خداوند بزرگ و مهربان را شاکرم که در این ایام مقدس در کنار مزار منور مرحوم پدرم سید محمدی صائبی نیا در بقیع باشم .

عکس را از وبلاگ چمدان آبی برادر عزیزم حاج محمد حسین درچین گرفته ام . خوشا به حال آنان که در این مراسم بودند.

 

۹۳/۱۰/۰۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید سرزمین خاطره ها

نظرات  (۶)

۲۲ دی ۹۳ ، ۱۸:۰۴ مهران موزون
سلام حج آرضا
زیارت قبول گ گ حجی.
پ اَچه بی خبر؟
پاسخ:
سلام مهندس 
پیام خدا حافظی رو براتون در واتس آپ گذاشته بودم نمیدونم چرا ندیدید در هر حال عذر خواهی میکنم گ گ 

۱۹ دی ۹۳ ، ۱۱:۳۳ منصور محمد زاده «ممل زاده»
امام علی-ع:
خداوند، شهدا را در قیامت باچنان جلال و نورانیتی وارد محشر می کند،
که اگر انبیا سواره از مقابل آنان عبور کنند به “احترام شهیدان” پیاده شوند. (بحار الانوار جلد ۱۰۰ ص ۱۳)

فرهنگی اجتماعی حوزه بلال حبشی دزفول در نظر دارد کتاب مردان آسمانی را به نشر در آورد لذا از شما عزیز محترم در خواست می شود اگر خاطره یا مطلبی از فرمانده دلاور سپاه اسلام شهید احمد هدایت پناه دارید در قسمت نظرات وبلاگهای مقداد و یا جانم فدای رهبر -دزفول بهصورت خصوصی نوشته در کتاب فوق الذکربا نام شمابزرگوا به رشته تحریر در آید
فرهنگی اجتماعی حوزه بلال حبشی دزفول
محمد زاده
۱۱ دی ۹۳ ، ۱۵:۳۶ نیکوروش - امیر
سلام بر سید بزرگوار - حجکم مقبول و سعیکم مشکور
از اینکه پدر بزرگوار شهید صائبی نیا در بقیع مدفون است ، اطلاع نداشتم - اگر ممکن است ، در این خصوص اطلاع رسانی فرمائید که علت دفن ایشان در این مکان مقدس چه بوده - با تشکر
پاسخ:
سلام حج امیر برار 
ممنون قبول حق ان شاالله . چشم اطلاع رسانی میکنم . 
بله ببخشین حواسم نبود الان دیدم
پاسخ:
       خواهش دارم عزیزم
سلام دایی. زیارت قبو ل باشه ان شاالله.

خواستم بگم مادران شهدا کم از شهدا که نه بلکه باارزشتر از فرزندان شهیدشان هستند. کاش در این پست متبرک ب نام مدینه النبی اشاره ای هم به پدر شهید سید مجتبی صائبی نیا میکردید ...
ولی افسوس که....
پاسخ:
سلام عزیزم ممنون قبول حق . 
نوشتم اسمشون دقت نکردید ؟
سلام و زیارت قبول
منبع وبلاگ بنگروز است یا چمدان آبی ؟
فکر کنم اشتباه لفظی صورت گرفته - در صورت صلاحدید اصلاح فرمائید.
پاسخ:
سلام ممنون قبول حق ان شاالله .بله درست است اصلاحش کردم . ممنون از دقت نظرتان .
بگووم مری خیلیه وضعم خرابه؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">