سرزمین خاطره ها

دزفول ! برای آنانی که با زلال رودش سیراب شده اند و پرورش یافته اند در هر نقطه از کره خاکی که سکنی گزیده اند سرزمین خاطره هاست

سرزمین خاطره ها

دزفول ! برای آنانی که با زلال رودش سیراب شده اند و پرورش یافته اند در هر نقطه از کره خاکی که سکنی گزیده اند سرزمین خاطره هاست

سرزمین خاطره ها

عمری به جز بیهوده بودن سر نکردیم
تقویم ها گفتند و ما باور نکردیم
در خاک شد صد غنچه در فصل شکفتن
ما نیز جز خاکستری بر سر نکردیم
دل در تب لبیک تاول زد ولی ما
لبیک گفتن را لبی هم تر نکردیم
حتی خیال نای اسماعیل خود را
همسایه با تصویری از خنجر نکردیم
بی دست و پا تر از دل خود کس ندیدیم
زان رو که رقصی با تن بی سر نکردیم

آخرین مطالب

پربیننده ترین مطالب

محبوب ترین مطالب

آخرین نظرات

پیوندها

مسابقه بدون جایزه !!!

جمعه, ۲۰ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۲۴ ب.ظ
مکان این عکس را حدس بزنید و جایزه نگیرید!!!!

 

مکان

 پاسخ مسابقه :همان مثلث خودمان است ظاهرا" همه میدانستند بجز خودم !!!!

با تشکر از مدیر محترم وبلاگ بهداری لشکر حاج امیر ابراهیمیان برای ارسال عکس .

۹۲/۱۰/۲۰ موافقین ۰ مخالفین ۰
سید سرزمین خاطره ها

نظرات  (۱۲)

سلام دایی
نگفتم!!
ازهمین خیابان مستقیم پرواضح بود که خیابون امامه و اون تهشم که مثلثه
پاسخ:
پاسخ: سلام عزیزم منم گفتم نگفتم ؟
۲۳ دی ۹۲ ، ۰۸:۴۴ مهران بقایی
سلام بر شما / آقای موحدفر مرا در جریان ایملتان قرار داد از لطف شما سپاسگزارم ازجنابعالی آزرده نیستم که اگر غیر از این بود به مراسم ختم زنده یاد والده ی مکرمه تان نمی آمدم. سید عزیز من از سال 65 در فضای ادبی و اجتماعی و از سال 80 در فضای اینترنتی حضور مستمر دارم و تقریبا همه کسانی را که در این حوزه ها فعالیت می کنند می شناسم فعالیت های من به خیال برخی (تهدیدی) است برای حیات عده ای دیگر این خیال خام و عبث موجب به وجود آمدن طیفی از کسانی است که از هر فرصتی برای حذف من استفاده می کنند دکتر سنگری بنده را خیلی خوب می شناسند و بارها از من خواسته اند که شهر را ترک کنم و این جماعت را به حال زارخودشان رها کنم اما من نکرده ام زیرا می خواستم دینم را به شهرم ادا کنم در قضیه ی وبلاگ شما دقیقا می دانستم چه کسی و به چه دلیل ذهن شما را نسبت به من منحرف کرده است از آقای موحد بپرسید در اوج تهمت هایی که در کامنتینگ وبلاگ شما نثار من می شد تلفنی به ایشان عرض کردم از این که سید این کامنتها را تایید می کند ذره ای ازایشان ناراحت نیستم زیرا شما را انسانی پاک نهاد میدانستم و می دانم که دیگران از این صفای باطنتان سوء استفاده می کنند و ابایی ندارند با چهره های متفاوت و جعلی برای شما کامنت بگذارندآن هم فقط برای مطامع آنی و زودگذر این بود که اگر خاطرتان باشد برایتان نوشتم که دیگر کامنتی برایتان نمی گزارم . متاسفانه فضای سایبری فضای خوب و پاکی نیست و این فرصت را در اختیار دیگران قرار می دهدتابا هویت جعلی سم پاشی کنند تنها راه واکسینه شدن اعتماد نکردن است که البته سخت است منهم معنقدم که زمان بهترین داور است و سره از ناسره به مروز زمان تمیز داده خواهد شد. بگزارید یک اعترافی برایتان بکنم در جریان قضیه ی آقای حمید پوستی زاده که متهم به ارتداد شده بود و همه تلاش می کردند آن را به من نسبت بدهند و به این واسطه من و پوستی زاده و انجمن قصه را یک جا جمعمان کنند یکی از دوستان شما (آقای ابراهیمیان) بدون این که مرا بشناسد تحت تاثیر جو در یکی از وبلاگها به من اهانت مستقیم کرد من گذاشتم ماجرا بخوابد
سلام دایی . این خیابونی که مستقیمه خیابون فعلی امامه. اون گوشه ی سمت چپ بالا که خوب نیومده بانک ملی مرکزیه اون ساختمون وسطم گاراژ اتوبوس رانیه
پاسخ:
پاسخ: سلام عزیزم
خیلی مطمئن نوشتی .
۲۱ دی ۹۲ ، ۲۲:۴۷ یاسرقربانی
سلام
مثلث است مثلث
یـــــــــــــــ زهر ـــــــــــــــــــاعلی(ع)
پاسخ:
پاسخ: سلام یاسرجان
مطمئنی ؟
سلام علیکم
مگه تا حالا کدوم مسابقه تون جایزه داشته که این یکی نداره؟
لطفا سوالای مسابقه تونو طوری طرح کنید که زیر ۳۰ سال هم بتونه جواب بده.
به نظر می رسه میدان مثلث باشه.
پاسخ:
پاسخ: سلام عجب مگه مسابقات جایزه داره؟
در ضمن چشم سوالات بعدی رو از بابا نان داد مینویسوم خوبه عزیزم ؟
۲۱ دی ۹۲ ، ۲۱:۱۹ سید مجتبی
سلام
دعوتید به خواندن مطلب طنزی به نام(سوپر دوسری)
خوشحال میشم تشریف بیارید.
پاسخ:
پاسخ: سلام دلبندم میام ان شاالله
۲۱ دی ۹۲ ، ۱۸:۰۵ رهسپارقدیمی
سلام
این دفعه پاسخ صحیح نمی دهم چون اون دفعه که درست گفتم جایزه ام را هاپولی کردید !
مثلث
پاسخ:
پاسخ: سلام حج مصطفی باید بگردیم دستگیرش کنیم اون هاپولی کننده را . جایزه ات محفوظ است برار ...............
به نظر می رسد همون مثلث خودمون یا میدان آزادی باشد
پاسخ:
پاسخ: ان شاالله
۲۱ دی ۹۲ ، ۰۷:۰۹ مهران موزون
سلام سیدجان.
اینجا میدان مثلث دزفول است.
خودروهایی که از سمت فلکه3 به سمت مثلث می آیند از سمت راست عکس وارد می شوند. خودروهایی نیز که از میدان حاج مرادی و خیابان ششم بهمن می آیند از سمت چپ وارد عکس میشوند. روبرو نیز به خیابان پل قدیم منتهی می شود. شاید بتوان گفت دوربین بر پشت زیرزمین پلاسکو مستقر است.
درست گفتم؟
پاسخ:
پاسخ: سلام مهندس
صبر کنیم ببینیم دیگران چه میفرمایند .............
۲۱ دی ۹۲ ، ۰۵:۲۶ سید مجتبی
سلام
به احتمال زیاد
خیابان آفرینش نزدیک پمپ بنزین.
سمت راست تصویر مغازه عمو مرتضی است اگر یادتان باشد.
سر پیچ انتهای خیابان محل پمپ بنزین فعلی آفرینش است.
این تصویر را باید شباهنگ به خوبی بشناسد.
پاسخ:
پاسخ: نع اصلا" ....................قصهِ دِگهَ بات .
چهل و پنج متری نزدیک پمپ بنزین
پاسخ:
پاسخ: با تشکر . شما اولین نظر را فرموده اید باید صبر کرد دیگران هم بفرمایند .
سلام.به منم یه سری بزن.ممنون